Zavřít zavřít
zavřít
Galanterie Jičín - galanterie a eshop Galajita.cz
Header Picture
V košíku máte 0 produktů v celkové hodnotě 0,- Kč
zobrazit obsah košíku
Hlavní nabídka obchodu
Newsletter
Pro odebírání novinek zadejte prosím Váš email
  • banner
    banner
    banner
  • banner
    banner
    banner
  • banner
    banner
    banner
Můj výběr
Odeslat výběr
komu:
kopie:
Zpráva:

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky platné od 1.1.2014


Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením§ 1751 odst. 1 zákona č.89/2012Sb.,

 

občanský zákoník ( dále jen „občanský zákoník'') vzájemná práva a povinosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy( dále jen „ kupní smlouva“ ) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou ( dále jen „ kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího.


Obecná ustanovení


Prodávající je Jitka Šimonová ,Valdštejnovo nám.36, 50601 Jičín. IČO: 73591963,

DIČ:CZ7252253338. Dodavatel je zapsán v živ.rejstřiku Mú Jičín 360401/U2014/952/7. (dále jen „prodávající“ ).


Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.galajita.cz ( déle jen „ vebová stránka“) a to prostřednictvím rozhraní webové stránky( dále jen „ webové rozhraní obchodu“). Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce.


Kupující převzetím zboží od prodávajícího, nebo převzetím od přepravce souhlasí s níže uvedenými obchodními podmínkami a reklamačním řádem.


Obchodní podmínky

Způsoby dodání zboží


Při objednávce nad 5000.- je nutná platba předem převodem na účet, uvedený v záhlavý faktury. Zboží bude vyexpedováno po připsání peněz na účet.


Objednané zboží Vám zašleme poštou nebo prostřednictvím kurýrní služby GLS.

Platba předem na účet: 80.-

Dobírka GLS : 150.-

Dobírka česká pošta : 150.-

Dobírka SK: 400.-

Při nákupu nad 5000.- je doprava zdarma.

Balné neúčtujeme.


V případě nevyzvednutí zásilky kupujícím si prodávající vyhrazuje právo navýšit konečnou cenu objednávky o další poštovné při opětovném zaslání objednávky.


Způsoby platby

 

  • bankovním převodem: Při platbě bankovním převodem vyčkejte na potvrzení objednávky a s přiloženou fakturou s platebními údaji k platbě.Fyzické dodání objednávky lze uskutečnit až po připsání finančních prostředků na uvedený účet na faktuře. Při platbě bankovním převodem uvádějte jako variabilní symbol číslo objednávky . Platby složenkou neakceptujeme.

  • Na dobírku ( hotově při převzetí zboží): Zboží zaplatíte až při jeho dodání přímo doručiteli, kurýrovi.

  • Hotově při osobním odběru: Zboží zaplatíte při jeho převzetí na místě osobního odběru

    Dodací lhůty

    Dodací lhůta je obvykle do 7 dnů, není-li uvedeno jinak. U každého zboží uvádíme konkrétní dodací lhůtu.

     

    Další ujednání

    Ochrana osobních údajů

    Kupující dává prodávajícímu svůj souhlas ke schromažďování a zpracování osobních údajů pro účely splnění předmětu uzavírané kupní smlouvy a využití pro marketingové účely prodávajícího ( zejména pro zasílání obchodních sdělení). Tento souhlas jde odvolat zasláním písemného nesouhlasu se zpracováním os. Údajů na adresu prodejce. Osobní údaje jsou zpracovány v souladu s platnými zákony ČR, hlavně pak se zákonem č. 101/200Sb. O ochraně osobních údajů.

    Internetová objednávka

    Po vytvoření ( odeslání) objednávky zákazník obdrží automatickou odpověď prostřednictvím elektronické pošty, která obsahuje informaci o úspěšném přijetí, způsobu naší další komunikace a přesné specifikace objednaného zboží včetně cen.Potvrzení objednávky je uskutečněno až po telefonickém nebo e-mailovém potvrzení objednávky.

    Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy.Náklady vzniklé kupujícímu při použití kumunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

    Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadání dat do objednávky.

    Přání kupujícího

    Pokud kupující uvede do poznámky v objednávce speciální přání nebo jiný požadavek, vyhrazuje si prodávající právo kdykoliv od smlouvy odspoupit až do okamžiku předání objednaného zboží.

    Platnost cen

    Ceny zboží jsou denně aktualizovány, lze si je ověřit u jednotlivých položek a platné jsou v momentu objednání.


Daňový doklad a záruční list

Daňový doklad je vždy součástí zásilky nebo osobního prodeje. Vystavený daňový doklad slouží zároveň i jako záruční list.


Záruční a Reklamační podmínky

Veškeré nepopsané skutečnosti se řídí Občanským zákoníkem a zákonem O ochraně spotřebitele v platném znění. V případě zakoupení zboží v rámci podnikatelské činnosti se postupuje při reklamaci dle příslušných ustanovení Obchodního zákoníku v platném znění.


Převzetí zásilky

    Kupujícímu je doporučeno nepřebírat od přepravce poškozenou zásilku a kontaktovat naše reklamační oddělení. V případě převzetí poškozené zásilky bude k reklamaci přistupováno ve spolupráci s přepravní službou.Po převzetí zboží je doporučeno zboží bez zbytečného odkladu zkontrolovat a případné zjištěné vady co nejdříve oznámit písemnou formou na e-mail: jitka@galajita.cz ( nejrychlejší řešení) nebo korespondeční poštou na adresu provozovny.

    Způsob popsání vady a další potřebné informace,jsou uvedeny v článku „Vyřízení reklamace“

     

    Práva z odpovědnosti za vady, podmínky uplatnění těchto práv

    Práva z vadného plnění jsou uvedena v Občanském zákoníku v §2161 a dalších. Kupující má mimo jiné níže uvedená práva:

    Prodávající odpovídá kupujícímu,že věc při převzetí nemá vady,projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to,že věc byla vadná již při převzetí.Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady , která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí . Datum prodeje je vyznačeno na dokladu o prodeji.

    Výskyt vady po šestém měsíci od prodeje

    1. Vadné plnění je podstatným porušením kupní smlouvy V případě, že je vada zboží podstatným porušením kupní smlouvy, má zákazník na výběr z následujících možností.

  • Odtranění vady dodáním nově věci věci nebo věci chybějící

  • odstranění vady opravou věci

  • poskytnutí přiměřené slevy

  • odstoupení od kupní smlouvy

    Zvolenou variantu oznámí zákazník při uplatnění reklamace a tato informace bude zapsána do reklamačního protokolu.

    2. Vadné plnění je nepodstatným porušením kupní smlouvy V případě,že je vada zboží nepodstatným porušením kupní smlouvy, má zákazník na výběr z následujících možností:

  • odstranění vady

  • poskytnutí přiměřené slevy

    Právo z vadného plnění se nevztahuje:

  • na vady vzniklé běžným používáním

  • nesprávným použitím výrobku

  • nesprávným skladováním

  • na vady vzniklé mechanickým poškozením a opotřebením či živelnou pohromou ( voda,písek,oheň atd.)

    U zboží prodávaného za nižší cenu se nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána. Tato vada je vyznačena na prodejním dokladu o prodeji.

    U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.Prodávající neodpovídá za škodu způsobenou funkčností nebo poruchou výrobku. Prodávající dále neodpovídá za případné vady zboží, na které byl kupující v době uzavírání smlouvy upozorněn a součastně převzetí zboží neodmítl nebo je sám způsobil.

    Vyřízení reklamace

    Kupujícím je doporučeno v případě reklamace výrobku , postupovat následujícím způsobem.

  • Informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, písemně či osobně.

  • Zboží zašlete jako doporučený balík( ne na dobírku) na adresu firmy a do zásilky uveďte důvod reklamace , uveďte svoji adresu.

  • Zásilka s reklamovaným zbožím by měla být dodána v řádném bezpečném obalu jako cenný balík ( nikoliv dobírkou).


Reklamace ,včetně odstranění vady, musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30dnů ode dne uplatnění reklamace,pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě.


Storno objednávky

Storno objednávky ze strany kupujícího

Objednávku může kupující stornovat telefonicky nebo emailem jitka@galajita.cz až do chvíle ,než je připraveno zboží na poslání k Vám. V písemné formě musí storno obsahovat číslo objednávky. Toto číslo je uvedeno v automatické odpovědi, kterou obdržíte na Váš kontakt e-mailem po úspěšném vytvoření objednávky.


Storno objednávky ze strany prodávajícího

Prodávající má právo nepotvrdit objednávku, nebo od objednávky odstoupit. Prodávající si vyhrazuje právo na odstoupení od kupní smlouvy při opakovaném nepřevzetí zásilky ze strany kupujícího. Před odstoupením je prodávající vždy povinen informovat zákazníka o této skutečnosti.


Odstoupení od kupní smlouvy uzavřené pomocí komunikace na dálku

Kupující má v souladu s platnými zákoy právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodů ve lhůtě do 14 dnů od převzetí zasilky. V této lhůtě musí kupující odeslat odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Kupující následně vrátí zboží prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději ho ale musí odeslat na vlastní náklady do 14 dnů . Prodávající vrátí peníze ve lhůtě 14 dnů od převzetí vráceného zboží.

Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zaslat na adresu : Valdštejnovo nám.36 , 50601 Jičín.nebo emailem na jitka@galajita.cz


Odstoupení od kupní smlouvy může být zamítnuto pokud

  • pokud kupující neodešle zboží zpět před uplynutím 14 dnů ode dne, kdy nám oznámil, že odstupuje od kupní smlouvy.

  • Pokud došlo k porušení obalů na zboží.

  • Pokud bylo zboží zakoupeno podnikatelem nebo právnickou osobou.

    Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.







     

 

zpět
CIS, tvorba www, seo optimalizace
Copyright © 2007 Mega shop,
všechna práva vyhrazena.
Kontaktujte nás: mail eshopgalajita@gmail.com